نسخه فوق پیشرفته هوش مصنوعی «جمنای لایو» با توانایی مکالمه زنده رونمایی شد شواهدی جدید از زمان عرضه گلکسی S24 FE تریلر سینماتیک بازی Assassin’s Creed Shadows منتشر شد اطلاعاتی جدید از دوربین و نمایشگر گلکسی S۲۵ کنترلر Proteus برای بازیکنان دارای معلولیت ایکس باکس رونمایی شد + مشخصات توصیه‌های ایمنی برای مقابله با آسیب‌های سیل ویدئویی جدید از حرکات حیرت‌انگیز ربات انسان‌نمایUnitree G1 | رقیب اطلس بوستون داینامیکس گوگل قابلیت جدید درک بصری را برای جمینای معرفی کرد + ویدئو برنامه‌های جدید صندوق نوآوری و شکوفایی برای حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان مدیرعامل ابرآروان: دلیل اختلال و کندی اخیر اینترنت ایران حملات سایبری و ناتوانی زیرساخت است تریلر جدید بازی The Rogue Prince of Persia + زمان عرضه OpenAI قابلیت‌های صوتی و تصویری جدید ChatGPT را معرفی کرد نسخه دسکتاپ ChatGPT رونمایی شد GPT-4o، مدل جدید هوش مصنوعی OpenAI، معرفی شد محققان می‌گویند هوش مصنوعی یاد گرفته‌ چطور انسان‌ها را فریب دهد چرا هنگام شفق قطبی در آسمان رنگ‌های مختلف می‌بینیم؟ بالاخره آپدیت One UI ۶.۱ برای گلکسی A۵۴ منتشر شد بازی پابجی در گوشی‌های پرچمدار سامسونگ با نرخ ۱۲۰ فریم اجرا می‌شوند طرح عربستان برای ساخت طولانی‌ترین استخر معلق جهان در پروژه نئوم! + عکس اولین دریافت‌کننده کلیه خوک در جهان، بعد از دو ماه درگذشت
سرخط خبرها

دبیر شورای عالی فضای مجازی: «فیلتر» درمان مقطعی است| با ایجاد پیام رسان داخلی، اینستاگرام بسته نمی‌شود

  • کد خبر: ۱۲۲۳۴۶
  • ۳۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۸
دبیر شورای عالی فضای مجازی: «فیلتر» درمان مقطعی است| با ایجاد پیام رسان داخلی، اینستاگرام بسته نمی‌شود
دبیر شورای عالی فضای مجازی کشور گفت: این تصورات غلط است که با راه اندازی پیام رسان داخلی، پیام رسان‌های خارجی محدود یا بسته می‌شوند.

به گزارش شهرآرانیوز، ابوالحسن فیروزآبادی روز دوشنبه در منطقه ویژه اقتصادی پارس در جمع خبرنگاران چهار شهرستان جنوبی استان بوشهر افزود: امروز باید مطالبه رسانه ‌ها از دولت این باشد که پیام رسان داخلی و اپوراتور خدمات رسان در کشور راه اندازی شود.  

وی در رابطه با شبکه اجتماعی شاد گفت: نظام آموزشی مجازی نوعی کمک آموزشی به شمار می‌رود و هرگز جایگزین آموزش حضوری که به همراه تربیت و تقویت روابط و رشد اجتماعی است، نخواهد شد.

فیروزآبادی با اشاره به فضای مجازی کنونی کشور اضافه کرد: در فضای مجازی اخبار خلاف واقع زیادی منتشر می شود و مسئولیت ها در بازنشر این اخبار در این فضا مشخص نیست.

وی ورود بخش خصوصی قدرتمند به حوزه پیام رسان را ضروری دانست و گفت: بخش خصوصی قدرتمند که صاحب تکنولوژی است به دلیل اینکه کار سنگین و هزینه بالایی دارد، به این بخش ورود نکرده و می طلبد این بخش با همتی بالا وارد این عرصه شود.

فیروزآبادی افزود: ما به دنبال پیام رسان داخلی هستیم که بتواند ظرفیت ۵۰ میلیون نفر را پاسخ دهد و این به معنای بستن اینستاگرام نیست.

وی ادامه داد: فضای مجازی وسیع تر از از رسانه و دارای ظرفیت بالایی است و مهمترین رویکرد، دیدگاه شورای عالی مجازی نگاه توسعه ایمنی به این فضا است.

فیروزآبادی اضافه کرد: فیلتر درمان مقطعی است و اگر دردی وجود دارد باید نسبت به درمان آن اقدام شود.

وی اضافه کرد: در شبکه ملی اطلاعات هرچند در بعضی جاها ناموفق بوده ایم اما در بخش ترویج خدمات، بازار اپلیکیشن، خرید بلیط هواپیما و قطار، فروش کالا و امور بانکی موفقیت‌هایی به دست آورده ایم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->